En fantastisk helg med min älskling

Heeeej snyggingar ! Har haft en fantastisk helg med min älskling här på
besök ! I fredags spelade vi super Mario Nintendo med Andre, Peter &
resten av deras killgäng, hade skit roligt och va så mysigt att spela mitt
barndoms tv spel igen ! På lördagen hade vi först utställning/catwalk i
Visby sen när vi kom hem somnade både jag & Elmina (blev sent dagen
innan så båda va heeelt slut) och senare på kvällen bjöd vi över killarna
för film mys ! Va jätte mysigt men vi låg som packade sillar i min säng
haha. Blev så sent så Peter sov över så jag har inte heller sovit allt för
bra inatt heller då han tog upp hela min sida av sängen, haha men de
va mysigt också så klart.

Elmina åkte för några timmar sen & jag saknar henne galet
redan, är så tomt och tyst ! Hoppas Nora vill kolla PB med
mig senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0