Fredag

Heej snyggingar ! Idag va vi inne i Visby och fixade med utställningen ! Efter de
drog jag ut på lite intervall träning, har världens träningsverk i armarna sens
igår då jag sprang omkring med Nora på ryggen ! Haha träningsverk är sällsynt
i denna kropp så är nöjd, tack nora !! Nu har jag legat och läst lite och tänkte ut
en stund till om en stund. Ikväll blir det väl rätt lugnt, imorgon är det valborg och
då blir det lite rajtan tajtan men tar de nog rätt lugnt med drickan eftersom de har
blivit mer dom senaste veckorna än det senaste året ! Fast skulle dock inte bli förvånad
om de blir en hel del ändå men efter denna helg blir de fan återhämtning på stor nivå !




Älskade vackra mor min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0