Ingen modell

Heeej babes ! Hinner inte blogga så mycket nu hemma på Gotland men drar
en snabbis. Ja modell är jag verkligen inte har jag nu insett, eller de visste jag
väl hela tiden men kul va det iaf ! Jätte gulliga människor att jobba med, blev
dock inte så nöjd med bilderna men eftersom alla tjatar så får jag väl slänga
upp några för deras skull ! Idag har det varit Gotlands dag och har då varit
ute och vandrat runt Torsburgen, jätte vackert och sjukt mysigt ! Bärde runt
på Nora på ryggen time to time och dog av garv, fick lite extra träning och
va till och med lite skakis i armarna efteråt ! haha









Nu PB med Noris !


Kommentarer
Postat av: Natta

Jättefina bilder ju :)

2011-04-29 @ 16:57:04
URL: http://nathalieslife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0