Man & barn, ja det skulle kanske vara trevligt men om inte är jag så nöjd med bara mina älskade vänner

Varit på jätte konstigt humör idag, mitt på väv lektionen blev jag jätte irriterad
från ingenstans och slog så hårt i vävstolen att den flyttade på sig vid varje slag
och vid maten blev jag jätte glad och konstigt flummig, som tur va va Nora likadan !
Efter skolan slutat gick ut på en powerwalk i typ tre timmar, blåste nästa bort ! Nu
har jag börjat städa, imorgon kommer ju Elmina hit och då ska det självklart vara fint !

Nu ska jag sova bort allt ont så en ny dag kan börja då jag har min
älskling vid min sida !



Det viktigaste jag har, inget kan ändra på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0