Mimii fixar

Grill fest ikväll, ska bli riktigt mysigt men som vanligt är det alltid jag som
får fixa allt ! Har precis varit och köpt kol & tändvätska, har även köpt extra
korv och bröd ifall någon vill ha. Ska dessutom rensa ut grillen som bland
annat har fimpar i sig ! BLÄ ! Har iaf fått hjälp av Denise som skjutsade mig
till affären så jag slapp släpa hem allt själv och Peter kommer även snart och
hjälper till att förbereda. Det va inte jag som kom på iden om att grilla men på
något sätt blir det ändå alltid jag som får fixa allt, men är rätt van vid det här
laget och brukar bli riktigt bra, får iaf allt precis som jag vill ha det och de klagar
jag inte på !

Ha en underbar lördag kväll sötisar, pussas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0