Tränings suget trycker

Heej underbara vänner och alla andra för den delen, har varit på "jag orkar inte
göra något jag borde göra" humör idag, väven kunde inte varit tråkigare speciellt
inte med tanke på att det bara är en dum prov ! Hatar provlappar, finns inget tråkigare
men eftersom det måste göras då.. Gillar inte att slösa tid på saker jag inte får ut något
av iaf inte när det ska göras så mycket, räcker med en snabb genomgång sen sitter det
där. Efter maten har jag & Nora varit till systemet, hemse matsal för att kolla lite saker
till morgondagen, tv butiken & mat affären och köpt hårfärg och nu har jag legat och
tänkt, ja jag behöver göra det ibland och planera stegen i huvudet annars blir det för
mycket så det bara surrar omkring där inne. Nu måste jag gå och sy på mitt lamm så
allt till min utklädnad är klart tills imorgon sen även fixa en lång spotify lista som faller
alla i smaken !

Åh saknar träningen, har fått lägga det lite på sidan om den här veckan eftersom
så mycket annat behövdes fixas, imorgon hoppas jag på vackert väder för då ska
jag fan unna mig en lång powerwalk. Men jag tror faktiskt att det mesta ska vara
klart tills imorgon, iaf tills vi ska till matsalen och dona där ! Ska bli grymt roligt
imorgon, behövs en rejäl dans natt ! Och ska verkligen göra mitt bästa att fota
mycket men de försvinner lite när man har kul och man innehåller alkohol men
eftersom alla är utklädda kanske det blir lättare att ha kvar i minnet !




Här är jag och min baby girl Emelie någon stans i Stockholm och gör stan
osäker som vampyr och varulv på hennes födelsedag något halvår sedan !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0