Överskottsenergi

HEEEEEMMMMAAA ! Så fruktansvärt mysigt att komma hem till våran vackra trädgård
då våren kommit ! Efter att ha suttit och väntat på planet i flera timmar va jag jätte
sprallig när jag äntligen kom hem och sprang omkring och kollade runt på allt som
om de va flera år sen jag va hemma ! Blev jätte sugen på att fixa och dona, kratta
gräsmattan, puta med blommor, bygga en altan och rusta upp nere vid stugan ! De
skulle vara sjukt kul, har alltid varit en allt i allo tjej så tro inte att det bara är sömnad
och blommor som finns i dessa händer inte, haha !

Imorgon ska jag kratta bort alla löv, hugga ved av ett träd pappa fällt &
putsa fönster, har dock aldrig putsat fönster förr men mamma lovade mig
en ny vår jacka vilket jag verkligen behöver, har ju bara massa skinnjackor
till våren !



Nu har jag iaf hittat kameraladdaren, den hade jag tydligen glömt här hemma så ska
ladda den imorgon så bloggen blir rolig igen ! Tänkte låna mammas systemkamera
någon dag, åh skulle vilja ha en modell !!

På tal om modell ska mamma "vara modell för en dag" nästa vecka, om
jag vill får jag vara med så funderar på att vara ledig lite extra ?..

Nej nu måste jag försöka tagga ner, har varit övertaggad sens jag träffade
min fina pappa vid flyget !
GOD NATT SÖTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0