Fina vårdag

Idag har jag gjort fint på gården, fått bort nästan alla löv, omg dom är över allt !
Och sopat fram sten plattorna & altanen. Nu är jag lite trött i armarna men händerna
tog största smällen, har jätte ont i ena tummen ?? Sen satte jag & mamma oss ner
ute i solen och fixade lite skoj tills imorgon då alla ska få leta sina ägg på ännu roligare
sätt ! Tycker det är svin roligt att fixa små roligheter, älskar att överraska i huvudtaget,
bästa jag vet är typ att skämma bort mina älskade på alla möjliga sätt men de finns
väl inget bättre än att göra någon man tycker om glad eller ?! Sen åt vi grillat ute i
pappas fina bygge, åh så mysigt med vår !!!

Här är lite bilder från dagen








Imorgon kommer hela släkten hit runt ett tiden & måste hinna till Thuns och
försöka hitta något fint att ha på mig på kvällen för har inte med mig några
fest kläder alls ! Vad tänkte jag där ? Men hittade min söta playsuit i garderoben
så funderar på att ha den med en kavaj över, måste bara ha en kavaj först !
Och så har även mormor fyllt 80 och har inget att ge ! Måste även färga håret
som växer som ogräs och gömma alla ägg och lappar ! På kvällen går vi ut
och festar i stan ! Blir säker en dunder dag, är taggad som fan !

Ha en fantastisk påskafton allihop !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0