Grym kväll, bästa på länge !

Hade så sjuuuukt jävla kul inatt med min dödligt vackra tjej ! I början av kvällen
skämtade vi om att vi va för gamla för att vara där men nån timme senare hoppade
vi omkring på dansgolvet och va helt klart dom "galnaste" där ! Dock blev killarna lite
sura på oss då vi va lite dissiga, 99 % är säkert där för att hitta ett ligg men de är de
sista jag är intresserad av, jag är där för att ha kul med mina vänner och dansa loss
och de måste fan folk respektera ! Visst är det säkert nån kille som tar illa upp men
det är verkligen inte något personligt men jag vill inte kasta bort natten med olika killar
som trycker upp deras skrev mot mitt ben, det är inget jag njuter av ! Fast man blir ju
lite smickrad med förstås. Dom körde riktigt gamla låtar igår vilket va riktigt kul, idag
är jag dock jätte hes då jag absolut måste skrika med i alla låtar jag kan, haha men
de är rätt sexigt med viskyröst ;D

Idag har jag typ bara legat i solen med familjen, fick sova uppe på en tunn
madrass i natt eftersom jag lånade ut stugan till syrran & Jacob, och morgon
pigga snurvlar som mormor & mamma är fick jag inte mycket sömn alls men
skönt att ha en helt oplanerad dag ibland speciellt efter en festnatt !



Imorgon ska jag in till stan & träffa Emelie ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0