Bakis med favorit tjejen

Va inte allt för bra med att ta kort igår ändå tyvär, tråkigt men finns
säkert en hel del på face sen av alla andra !

Nu är Nora här och vill mysa med mig så ska kolla på wanted
och några andra raaw filmer. Skulle vara skönt med lite frisk
luft känner vi båda så ska ta en sväng til Ica först ! Vi ses senare,
puss på er

Nora va btw utklädd till kille igår, färgade håret brunt och bruna
linser till det ! Riktig sexig är hon den pinglan, nu ligger hon i sängen
och spelar på min gitarr ! Grr, haha




Mina fina flickor & lilla lammet, Nora målade mig jätte fint fast ser lite ut som att jag
har skägg haha, skulle inte passa som kille du ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0