VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

Blev ärligt talat överlycklig idag när solen spräckte molnen precis lagom tills vi
slutat så jag gick ut på en powerwalk, såg årets första blåsippor & tussilago !
Åh, det betyder med andra ord att våren är här !! Underbart ! Nu har jag precis
fått iväg Nora som lånade min dator för att prata med en kompis på skype, men
dock så är hon världens segaste människa så tar en lång stund innan man får
iväg henne, inte för att jag inte vill ha henne här men sova skulle jag annars
inte få göra på flera timmar. Men goda "ont i magen" garv får man många av
iaf ! Hehe hon är så fin min lilla Nora !

Nej nu är jag jätte trött och jätte törstig med för den delen så ska
dricka vatten sen krypa ner i varma sköna sängen ! GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0