Are your ready to take on the beauti ?!

Heeeej snyggingar !! Håller på med allt till mässan så är fulla muggar natt
som dag (nästan iaf) här, idag har jag kämpat med skjortan som jag köpte
ett nytt tyg till igår fast fanns inte något mönstrat tyg än, de skulle komma
till hösttygerna ! Men mörk blått snyggt tyg blev det och blandar det med
snygga fake mocka detaljer, blev nästan klar idag ! Håller även på med
en bild bok men måste ta ut fler bilder imorgon så jag kan göra klart den !
Är så taggad inför mässan nu !! Mamma & jag köpte lite snygga styling
grejer så vi syns extra mycket bla en sjuk snygg ögonskugga i blått !!

Har totalt missat att ge info om mässan ! Här är det iaf ..

27-28 Augusti, nu Lör-Sön på Fyrishov i Uppsala, ni
hittar all info
här, om ni har andra frågor är det bara
att skriva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0