Damn I´m good

Heej sexy ! Va på intervju idag hos en floristbutik, fick jobbet på en gång !
Är dock bara på Lördagar än så länge men kan bli mer sen ! Dom som jobbade
verkade jätte trevliga och mysiga, butiken är ren och stilig och det viktigaste var
att vara trevlig och social med bra kundbemötande, verkar passa mig perfekt ! Va
absolut inte beredd på att få besked på en gång men hon verkade tycka att jag
passade in hon också ! Ska börja jobba redan på Lördag så får se hur allt går då
men ska lägga ner hela min själ på att göra ett bra jobb !
      
          
Har blivit riktigt duktig på att spara pengar och inte bara slösa dom,
okej jag älskar att unna mig saker och göra roliga grejer med mina
vänner, men vad är det för mening annars ?! Nu har jag bestämt att jag
får unna mig ett par riktigt snygga skor men sen hålla fingrarna i styr
ett tag ! Acne pistols är ju så snygga så man döööör, har hittat ett par
liknande för ett bättre pris, för 4000 lägger jag inte på ett par skor som
dessutom är i äkta skinn (förmodar jag iaf) !


Kommentarer
Postat av: DT

gratiiiiiisssssss baby<3

2011-09-12 @ 14:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0