Det är något fel med mig !

GAAAHHHH är så rastlös, har inte rört på mig på en hel vecka och jag
tror jag blir tokig vilken sekund som helst ! Först blev jag lite förkyld
och sen i Lördags då jag stod och väntade på te vattnet så fick jag
plötsligt en kick och började kickboxa i luften, dum som bara jag
kan vara så sparkar jag (hårt som satan) på bordet så jag seriöst
trodde att min fot var bruten ! Gjorde så ont så jag va tvungen att
lägga mig på golvet och skrika som bara den ! Haha ja, så nu har
jag knappt kunnat gå heller dom senaste dagarna, idag va första
dagen jag kunde gå normalt fast det drar fortfarande i varje steg..
Asså ibland fattar inte jag vad som försegår i mitt huvud, hur kunde
jag skippa tanken på att ett bord stod precis bredvid mig ??!

Märker jätte mycket att jag inte rört på mig, i huvudet
är jag heeeelt slut och borta, kan knappt tänka men
kroppen däremot kan knappt slappna av, vaknar flera
gånger på nätterna av att jag är rastlös men ögonen
är så trötta så jag knappt får upp ögonlocken !


Meen gud va jag pratar (skriver*), märks att jag behöver prata av mig !
Är så sällan jag har tid att träffa kompisar nu & Elmina är ju borta !!!!
Har legat här i över 3 timmar !! och bara skriver och pratar med folk
på face, okej jag MÅSTE röra på mig och träffa några kompisar i veckan
innan jag spricker, Emma är ju äntligen hemma från mässan, hoppas
vi kan ses, saknar henne !

Nemen nu pratar jag ju bara om skit saker, ska nog stänga av datorn och försöka
varva neeeeeeeer !!

God natt, kiiissses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0