Du är välkommen höst

Bara jag som börjar längta till hösten & vintern ?! Jo jag antar att det
är så hehe, men älskar att få dra på mig höst kläder, stickade halsdukar,
kängor, jeans & stickade tröjor ! Hösten är så otroligt mysig, powerwalk i
skogen med vackra höst färger längtar jag till och den vita snön som faller
ner utanför fönstret medans man sitter inne med tända ljus å omsvept i en filt
och tofflor på fötterna efter att man varit ute och åkt skidor så man är helt
rosig om kinderna ! Sommaren är härlig men större mysfaktor får man inte
än om hösten och vintern ! Längtar väl extra mycket till hösten då jag förra
året på något sätt missade den, allt på gotland går ju så fort och tyckte aldrig
det blev en riktig höst ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0