Förlåt för att jag brusade upp.. Nu åker vi iväg och hittar den där killen.. Och så dödar jag honom..

Idag va första dagen på florist jobbet, gick jätte bra & kom fram till
att jag och min jobbkamrat Jenny är rätt lika på flera sätt, äntligen
har jag hittat en till som älskar djur lika mycket som jag !! Trodde
nästan inte de va möjligt, stod och diskuterade och båda började
kocka av ilska när vi pratade om alla äckliga panthuvuden som
bl.a. japanerna som slaktar delfiner ! Bra då har jag en kompanjon
till att åka och spöa skiten ur alla äcklen !! Iaf.. Så ska jag inte
brusa upp ännu en gång. Efter jag slutat åkte jag förbi syster
Gullan och pratade lite med henne och hennes man Peter över
en kaffe, alltid lika trevligt !

Ikväll hade jag och mamma huset för oss själva då pappa är borta på
nån.. pilot.. grej, så vi hyrde film och godis (eller vi hyrde inte godiset,
fast de skulle vara rätt bra om man bara behövde hyra det!), ja hör och
häpnad de händer nog en gång vart 10:onde år att vi köper hem godis till
de här huset, här kan man knappt hitta spår av onyttigheter i huvud taget
haha. Dock hyrde vi två SUUUG filmer !! The Box & Black swan, usch fy
och blä !!

Här är ett par bilder på gårdagens då vi va på ett årskalas !
Hade fjädrar i håret dagen till ära !




Där fick ni också en sneak peek på byxorna ! Ni kan även få en på min
rumpa imorgon om så passar sig haha ;) Och jo rubriken, ni som sett
Stockholm boogie fattar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0