Garvattacken i skräckmaraton

Idag fick jag ett mess från min fina Nora, tänkte idag då jag satt och
hade tråkigt på den kvällen då vi va på skräckfilms kväll i Hemse då
det kröp omkring en liten unge med målat ansikte mellan stolarna &
Nora blev jätte rädd och heeelt hysterisk, blandningen av Noras halvt
panik och att grejen bara va så sjuk så garvade jag så tårarna bara
rann, kunde inte sluta och Nora bara nej men Mimmi (ja de va tiden
då jag fortfarande hette Mimmi) jag är seriös titta titta titta & hög
klorna i mig och benen upp i vädret ! Haha det är en sång grej
som jag skrattar åt varje gång jag tänker tbx på det ! Sen satte sig
även den där ung jäveln bakom oss och tittade fram mellan våra
säten och Nora blev så rädd att hon sprang ut ur salen OCH LÄMNADE
MIG ENSAM KVAR DÄR !! Jag vågade absolut inte kolla bakåt så jag
fick sitta där stel som en pinne, vågade inte röra mig alls och kolla
på filmen som jag samtidigt satt och försökte hålla mig för garv !
Haha ja det går väl inte att förstå av berättelsen hur roligt det var
men om jag säger såhär, jag har skrattat så jag kissat på mig och
nästan kvävt mig själv för jag inte fick luft emellan åt många många
gånger men denna gång kommer jag väl och tydligt ihåg !

Åh min fina underbara älskade Nora, hoppas vi kan ses snart ! Saknar
den lilla spillevinken !




Haha gullunge !! Bio myset med henne va ett av det bästa
på hela året  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0