God natt pussar från en liten koala

ÄNTLIGEN klar för dagen, har haft så mycket att göra idag att jag knappt
hunnit äta ! De va inte dåligt gott med oxfilé, pepparsås och sallad runt
20.00 tiden då jag och mamma kom hem från Fyrishov där vi har förberett
allt inför morgondagen ! Efter en jätte mysig middag har jag pysslat ihop
bildboken i ett par timmar sen behövde jag lite skönhetspyssel som att
noppa ögonbrynen, tänkte att de va rätt viktigt inför en skönhets och
mode mässa ?..

Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon för att sminka mig,
inte precis min favorit på morgonkvisten men vill man vara fin..

God natt beauti, hoppas vi ses imorgon eller på Söndag !



Haha jag lovar, de va inte lika skönt som det ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0