Jag älskar Söndagar

Heej snyggingaar !! Har precis fått nycklarna till solariet, känns bra men
lite nervöst, är alltid jätte rädd att jag inte ska hinna slå av larmet så det
ska börja tjuta haha, lyckades en gång när jag jobbade på golfbanan de
va sjukt pinsamt ! Nu håller jag på att färga mitt tyg, så spännande ! Fanns
inte precis den färgen jag ville ha och det blir aldrig precis likadant, beror
helt på mängden och materialet så får se helt enkelt ! Har även beställt
visitkort som jag nog kommer behöva till mässan, dom 250 första är helt
gratis !

Idag fyller jag dagen men sömnad och träning, fast idag får jag
ta det i sista hand, men en stund på gymmet ska jag nog kunna
få till, spö regnar ute fast det är bara bra för det är så torrt ute !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0