Kärleks toppar

Idag har jag jobbat, går riktigt bra. Har börjar jobba lite på mitt favorit solarium
inne i stan, passar mig perfekt speciellt eftersom jag får sola hur mycket jag vill
och vara trevlig mot kunderna, det har jag saknat att få vara ! Imorgon ska jag
in och lära mig stänga eftersom jag jobbar själv på Måndag, måste även sy, städa
och träna imorgon så snart dags att lägga sig med andra ord ! Ska bara se början
av en film ..

Är så sjukt trött på mornarna, har varit de hela veckan och vet
inte vad det är ! Har tränat två ggr om dagen men kan det verkligen
vara därför ? Är verkligen halvt död då klockan ringer, kan knappt
öppna ögonen !




Hade tråkigt så bakade kokostoppar (inte för att de va speciellt
mycket att göra haha men lite disk iaf) det är tur att det finns
nyttiga bakverk för man kan ju inte baka utan att smaka :D

Det är konstigt att pappa hatar kokos medans jag älskar det, nu mår
jag dock illa efter att ha proppat i mig för många på en gång ..

God natt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0