KB = hårdträning

God morgon snyggingar, är på jobbet och stickar lite ! Mamma och
jag började att sticka på en bäbis filt tillsammans på mässan så vi
turas om lite. Tänkte sticka rutor av flera olika garner och sy ihop
dom tillsammans ! Igår va första kickboxnings träningen för i år,
asså där kan man snacka hård träning ! Jag som trodde jag ändå
va dugligt vältränad men ibland kändes det som om jag skulle
svimma ! Svettet bara rinner men jag behöver en riktig utmaning !
Dock kan det också bero mycket på att jag inte ätit eller sovit mycket
alls den senaste veckan, och en hel del stress med. Är iaf träning på
Måndagar och Onsdagar & jag är riktigt taggad !





Min nya favorit app !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0