Min bara min

Okej jag ska har en Leonberger hund när jag bildar familj ! Va och hälsade
på en gammal kompis till mig och mamma i går och hennes kompis kom förbi
med hennes leonberger hund och jag föll direkt, så otroligt vacker hund !! Och
stora som björnar blir dom, tänk o mysa med en sån och man skulle aldrig
känna sig rädd att gå ut i skogen ! Jag tycker synd om min kille om han inte
skulle vilja ha hund, för jag väljer hunden, tyvärr men ska ha en hund, och
den ska vara min, det har jag velat ha hela mitt liv men pappa gillar inte
hundar den konstiga människan.. Ska dock börja med en liten hund, men
en stor familjehund blir perfekt, eller jag vet inte de där med familj än men
hunden är jag säker på haha. Fast jag vill hitta min livs kärlek såklart och barn
är jag ganska säker på med, men jag gillar inte den där bestämda bilden, alla
bara antar att jag ska skaffa barn och att det inte finns något annat, vilket jag
säkert kommer göra men för mig är det ännu inte något jag känner att jag
måste ha, de får bli som det blir helt enkelt.

Haha när jag var liten önskade jag varje år i julklapp & födelsedags
present att jag skulle få en hund !




Det är synd att det krävs så mycket för att ha hund, vill ju ha nu, inte
vänta tills rätt läge kommer, de kan ju ta evigheter ! Men vill kunna
ge hunden allt så är värt att vänta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0