Pepparkaka

Idag pratade jag med min fina vän Arvid, vi hade planerat att fara
till Gotland nästa helg men nu bestämde vi att skjuta på dom planerna,
blir nån gång i höst ! Tänkte nog vänta på våran lilla grek så hon kan
följa med. Istället kanske vi åker till Småland och fixar i deras hus där
för att överraska Elmina en aning. Hade sett fram emot att fara över
till min favorit ö dock hade jag sett fram emot en riktig sommar helg
med sol och bad ! Vart tog sommaren vägen egentligen ? Jag måste
ha missat den, jag tyckte jag såg till den men det måste ha varit en
riktig snabbis !! Men de gör inget, ge mig höst !

Jobbade igår, va ca 18 pers på hela dan ! Höll på att
bli tokig, hatar att bara sitta och vänta, hellre stressar
jag sönder hela dagarna än att bara sitta på rumpan !!
Tackar gudarna att Iphones, tidningar och datorer.




För en gångs skull känner jag mig brun !! Stå solariet är ett mästerverk, 12 min
och man ser ut som att man varit i thailand dom senaste två veckorna !! Dom
på jobbet kallar mig pepparkaka, jag är lite som en pepparkaka, kryddstark
men söt, god och brun ! haha ;)


Kommentarer
Postat av: DT

saaaaaaaaaaaaaaaaaaa sjukt javl piss snygg manniska, sluuutta! gotland seen <3

2011-09-12 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0