Snurrigt värre

Idag och imorgon är jag ledig, så himla skönt för är en aning stressad
för mässan, idag har jag hunnit sy lite iaf även stor handlat med pappa
och fixat lite små saker ! Tog sovmorgon imorse och de behövdes
verkligen, har inte sovit mycket alls dom senaste dagarna och satan
vilka sjuka drömmar jag haft dom senaste nätterna, imorse hann
jag drömma om alla killar som jag verkligen tyckt om i varsina
drömmar, snacka om att jag var en aning förvirrad när jag vaknade
upp (ni vet när man drömmer om någon man tyckt om/tycker om så
har man en speciell känsla i kroppen) och var dessutom jätte snurrig i
huvudet ? När jag klev upp ur sängen höll jag på att springa in i väggen !
Va som att man suttit och snurrat i en stol och sen ställt sig upp och förska
gå ! Har haft så en gång förut men då hade jag druckigt en hel del kvällen
innan.. Konstigt ! Kroppen kanske va inställd på mer sömn, eller mindre ??

God natt på er gullungar, kisses !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0