Textil lärare med fjädrar i håret

Har gått jätte bra idag på mässan ! Först va det rätt dött men sen hände
det grejer ! Fick flera beställningar på en av mina tröjor av några söta
tjejer & började prata med en stylist lärare som blev jätte glad av att hitta
någon som kunde sy så jag, mamma och hon ska träffas nån gång snart
och kanske samarbeta ! Så kanske blir lite lärar jobb för min och mammas
del !! Inte dåligt på en dag ska jag säga haha. Sen träffade jag massa trevliga
människor och fick nya kontakter ! Sen unnade jag mig en present till mig själv
och satte i 3 st fjäder extentions, riktigt snyggt ! Är väldigt inne nu, tror de kan
bli en STOR hitt ! Dock har jag ju så mycket hår så det syns inte så jätte bra
om jag inte drar bort håret, hon som satte i dom blev helt förälskad i mitt hår,
inte en sån dålig dag alls med andra ord ! Nu kom jag nyss hem från Martina
där jag va på en fest hos hennes föräldrar där allas hennes syskon och föräldrar
hade vänner på besök, jätte mysigt ! Dock kunde jag inte stanna så länge pga
mässan imorgon vilket var synd men Martina och hennes mamma skulle komma
på mässan imorgon och de blir jag jätte glad för, att en god vän kommer och kollar
på de man gjort även fast hon kommer se allt ändå + att det är en bit att åka är
riktigt underbart !

Här ser ni fjäder extentionsen, på mässa är det ju oftast rabatt vilket
det var, där kostade det 100 kr för en men dom större kostade 200,
annars kostar dom nästan dubbelt så mycket ! Rätt dyrt men håller
länge och dom håller för allt man gör med håret, tvätt, fön, plattare ..

OBS, frågade vart fjädrarna kom ifrån självklart och dom
hade besökt stället dom beställde av och fåglarna mådde
jätte bra och sköttes rätt !




Här ser ni lite av byxorna och skjortan, men ni ska få bättre bilder senare såklart :)
Om nu undrar har jag nametag och måttband på mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0