Tira stridspilot

Imorse innan jag skulle åka till jobbet kom pappa med ett stort leende på
läpparna och gav mig förslaget om att jag skulle söka in till stridspilot nu
när dom söker mer tjejer ! Få se nu, vi kollar om detta yrke skulle passa
mig.. Jag mår alltid lite illa när jag flyger, är en aning höjdrädd och jag i
krig ?! Asså lätt om våra krig skulle vara som i sagan om ringen då man
får slåss på riktigt inte med massa äckliga vapen som bomber ! Nja låter
spännande helt klart men har redan fullt upp att bli en bra designer, men kom
på att de blivit väldigt mycket mamma tid med tjejgrejer nu när vi har kämpat
på med mässan så kanske tid att göra något roligt med pappa, smida nått
tillsammans kanske ! Dock är han en sån som börjar med saker sekunden
efter man pratat om det och jag har inte riktigt den tiden, han är lite för ivrig !
Tror inte han förstår hur mycket jag har att göra, igår blev han arg att jag inte
kollar tillräckligt på nyheterna, nu är det så att jag är för det första så sjukt trött
på att höra allt skit som händer varje dag, de är ju alltid nått, hatar idioter och
behöver inte mer sånt i huvudet just nu. Sen är det så mycket annat man ska
hålla koll på samtidigt som man jobbar, syr, tränar bla bla bla ! Jag känner inte
att jag har tiden att sätta mig ner och läsa en tidning när jag istället kan få så
mycket annat gjort och dom få timmarna jag får för att ta det lungt vill jag
spendera på ett mysigt sätt, tex med serier för det är den enda stunden man
verkligen kommer bort från allt. Han har rätt till en viss del och de vet jag men
jag tror att sånt kommer när man blir äldre och om inte så är inte det hela
världen, bryr mig om nog mycket saker ändå haha, det man måste få reda
på får man ju reda på ! Nu sitter jag iaf på jobbet och slutar kl 19 ikväll så
blir en lång dag idag ! Har som tur med mig lite jobb hit, jobbigt att sitta här
och inte kunna göra något medans man har massa att göra hemma ! Som
tur va kunde jag byta ut passet som jag hade på Onsdag så jobbar bara
imorgon och idag ! Är lite stressigt nu men kan ändå knappt vänta tills
mässan sätter igång !!

Blev lite väl mycket kanske haha, hoppas alla får en fin dag vad ni än ska göra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0