Totally beat

Heej snyggingar, jag är så galet slut nu ! Har jobbat 10-19.30 sedan åkte
jag till gymmet och körde järnet i 70 min, sprang så svetten bara rann men
blev riktigt glad över min tid, ska försöka slå det nästa vecka ! Btw kryllade
det med massa biff killar på gymmet, stora som berg ! Man kände sig som
en liten hjälplös myra typ haha ! Nu måste jag kolla mailen sen ska jag
SOOOVAA, imorgon har jag bokat in en powerwalk med mamma kl 07.00,
typ döda mig här och nu ! Vem tränar så tidigt egentligen, då ska man ligga
och njuta i sin sköna säng ! Ja sova asså, för tidigt för all slags aktiva aktiviteter
så tidigt på morgonen, eller de kanske kan vara ett bra sätt att vakna till på ?..
okej nej nu ska jag inte skriva mer utan lägga mig ! Haha, god naaaattt babees !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0