Angel

Heej babes, ha varit ute på Gräsö med mams hela dagen. Fixade punka på
ena däcket på bilen, visst är jag duktig haha ! Men har varit en mysig dag
med mamma då mitt humör har varit bra iaf (hoppas detta försvinner snart)..
Imorgon ska jag in till stan och ta hand om lite saker som att fixa ett nytt
bankomatkort som det står rätt namn på & lite med körkortet m.m ! Sen
ska jag hämta upp min sötnos Emelie och åka till Knivsta där vi ska bo
några dagar hos syrran min för har lovat att vara kattvakt åt hennes galet
söta kattungar, ofta jag skulle säga nej till det ?! Ska bli jätte mysigt, prata
ikapp (speciellt om hennes nya kille jag inte hört ett ord om !!) och kolla film
och sånt antar jag ! Tar med datan !

Idag körde jag på lockigt hår (sov i flätor) så fort mamma såg
mig utbrast hon ÄÄNGEEL, haha antar att de va håret som gav
den rätta looken !


På tal om ängel ville jag när jag var en liten flicka heta Angel ( har
alltid älskat engelska namn ) hehe men nu funderar jag på att döpa
min första hund till det istället
  ;)


Jag idag när vi va på färjan över till Gräsö, visst är det btw jäkligt
konstigt att mina ögon ibland är typ intensivt isblå, ibland mörk mörk
blåa och ibland till och med nästan gröna ..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0