Bissy woman

Heej på er, idag har jag fixa massa data jobb som behövdes fixas och började
även på klänningen jag köpte tyg till senast, gjorde mönstret och klippte ut delarna
men när jag skulle sätta mig framför symaskinen ville den inte vakna till liv ? Om
den är trasig lackar jag sator, både jag och mamma har massor av sy jobb framför
oss så vi behöver en varsin maskin, inte tid till att lämna in den på lagning !

Veckan är fullbokad som vanligt, fast det är nästan bara roligheter
så inte mig emot så länge jag får träna ! Imorgon ska jag och mams
över till Gräsö och kolla runt då det är någon slags konst vecka där
och självklart hälsa på hos syrran, Jacob och Love ! Kanske hittar
någon fin inrednings konst vem vet, börjar verkligen bli sugen på
att fixa eget nu !




Är så insnöad på sneda djupa urringningar, ska ha det till både klänningen
och en stickad tröja och sydde två sånna toppar här om dagen ! Så snyggt
med en bar axel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0