Gotlands pärlor

ÅÅÅHHHHH helvete, kollade precis på Noras bilder på facebook och kände
på en gång hur mycket jag saknar den lilla krabaten !! Våra mysiga kvällar
tillsammans framför skräckisar och prison, hennes rum, våra skratt attacker !
Asså jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon som skrattar lika mycket som
mig och trodde aldrig heller att jag skulle göra det, men Nora, Nora ! Åh Nora,
det tuffa skalet med världens mysigaste tjej inuti .. Nu öskar jag nästan att vi
skull tbx till Gotland, saknar fler därifrån, textil tjejerna och dom grymma musikarna
och deras fantastiska musik ! Åhh Sunniva & Jenny, neej usch vill inte sakna dom
så här mycket, de är ju jobbigt !




Ikväll går mina finaste tankar till mina fina gotlands vänner, hoppas alla har det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0