Härnösand i mitt hjärta

Heej babes !! Sorry att jag inte har skrivit på några dagar men har inte haft tid !
Är nu upp i mysiga Härnösand och har det toppen med mina underbara vänner
här, åkte upp i onsdags med Sara & Nasir som jag hämtade upp mitt i natten,
nu har jag kommit på att de kommer bli sjukt tråkigt och ensamt att åka ner
hela vägen ensam hem ! Vilket jag ska redan imorgon, sucka va tiden går fort !

Nu ska jag klä på mig och dra ner på stan, igår åkte vi ut till Emelie och
grillade med några kompisar och hade mysigt as hell så ikväll blir det
mer fart, fest hos Boodie ! Har längtat att få dra på mig min nya klänning
vilket jag ska ikväll ! Nu stan och handla några cider till mig och Emelie
(jag kör ju imorgon så ska ta det lugnt med alkoholen) sen möta upp
Sara som har jobbat idag och så ska vi gå och sola !

Woho är så taggad inför kvällen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0