Körkort

Varning för en aning grovt språk i texten

Äntligen kan jag lägga den här skiten bakom mig som tagit så
mycket energi och självförtroende ifrån mig ! Förnedrande är
vad det har varit, nej tyvärr du körde en 1 km för sakta.. Bara
för att du har en jävla pinne uppstoppad i röven för mer kan du
inte få bitter***** !! Fan jag ÄR skit bra på att köra, de vet jag
ju men det är inte de det handlar om längre tydligen, ett jävla
lotteri är vad det är ! Det är två av alla mina vänner som har
körkort som klarade det på första försöket annars handlar det om
4-5 uppkörningar per person och då snackar vi ruskigt bra bil förare !
Fattar dom inte att folk blir jäligt nervösa när dom ska köra upp? De
hjälper faktiskt inte då att hålla armarna i kors och muttra till lite då och
då då ! Pappa och jag är så jävla förbannade på dagens kör prover, hur
många som har haft körkort i 30-40 år skulle egentligen  klara av ett
körkorts prov idag ? Inte många skulle jag tro.. Nej usch, nu tänker jag
släppa det men kommer fan tycka synd om alla som håller på med körkortet !
Varför har dom de på detta viset är ett mysterium de hanlar väl om att
man ska kunna köra säkert, kunna reglerna & vara en mogen förare ?
Eller har jag fel ?.. Skulle inte förvåna mig om det handlade om pengar
vilket många verkar göra va fan som helst för..

Men de blev såklart mysigt firande här hemma på kvällen, jag hämtade
upp syrran, Jacob och Love på Arlanda sen drack vi champagne & åt
jordgubbar & ananas med grädde när vi kom hem !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0