Lockarna vill inta vara kvar i mitt hår..

Ligger nu nere hos mig och kollar på desperate H, gårdagen va inte så lyckad,
tycker iaf inte jag men är inte någon "nu sitter vi och super i en trång lägenhet
hela natten" tjej speciellt inte när alla blir jätte fulla, jag drack inte hella mer än
ett glas eftersom jag skulle köra hem oss idag men lite trevligt va det ju fast
tänker dock aldrig åka dit på en sån fest igen om det inte lovas en utgång med
dans senare !

Lockade håret igår vilket inte va någon mening alls eftersom det
bara höll i ca 20 min, men satan va fint det var innan det försvann !
Mitt hår verkar vara för tungt för det, måste nog verkligen ha rätta
verktygen till det om det ska hålla vilket jag verkligen vill skaffa
mig !




Jag igår, dock ser man inte håret speciellt bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0