Red

Heej på er babes, har nyligen tagit ett bad med tända ljus och musik dock
hatar jag att vara blöt (speciellt då man får russin fingrar) så låg inte i så
länge men mysigt vad det iaf. Idag har vi varit i fina Stockholm hela dagen
så alla va rätt slut när vi kom hem då det har varit sjukt varmt + att jag
sprang omkring i klackar (inte den bästa dagen till invigningen av mina
nya skor kanske).. Så ikväll va vi onyttiga och gjorde pannkakor men
satan va gott det var, inte för att skryta men är king på att steka pannkakor ;)




Mamma har sytt en fantastisk kortärmad kimono, man känner
sig som guld när man sätter på sig den !

Btw borde jag verkligen börja använda rött oftare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0