Treat yourself like you treat your loved ones

When your on the bottom, all you can do is work yourself up again, or give up.
Well, I never going to give up, especially not when my angels belives in me. Treat
yourself like you treat your loved ones..



Ja ärligt talat är jag på botten just nu, har aldrig varit här nere. I
hela mitt liv har jag gjort allt i min makt för att alla andra ska må
bra och jag har själv klarat mig förvånansvärt bra på att ta hand om
alla förutom mig själv, men nu måste jag ta tag i mig själv och
dra mig upp igen för annars kommer jag aldrig klara av andras
tyngd på mina axlar vilket jag vill, jag älskar att hjälpa mina
vänner. Vet bara inte hur riktigt, hur hjälper man sig själv ?
Ska iaf försöka att ta mig själv i första hand, mina vänner
vet självklart om allt och vet att dom stöttar mig i alla lägen
tror bara ingen är van att inte lägga sig på min axel, de ska
dom fortfarande göra men vet ärligt talat inte hur mycket tyngd
jag klarar av just nu..

Bli självisk ? Det kanske är något jag måste bli just nu helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0