Vårat lyckade film maraton

Heej babes ! I helgen hade vi Harry Potter maraton hemma hos Jimmy & Martina..
Eller njaa, vi såg första filmen på fredagen sen början av den andra på lördagen
men då helt plötsligt blev alla (utom jag) jätte taggade på att dra över till en kompis
till Jimmy och festa ! Asså jag har aldrig varit så otaggad på att festa i hela mitt
liv, inte ofta jag är otaggad i huvud taget men nu va jag så jäkla otaggad ! Ville bara
ligga hemma i deras lägenhet och kolla på Harry Potter men för min älskade flicka
åkta jag med ändå men hade typ ställt in mig på att sitta och vara bitter i ett hörn
(det är något fel på mig just nu, blir lätt irriterad på människor och oftast känner
jag mig väldigt osocial ? Det är något som ligger och skaver men vet inte alls vad
det kan vara) ja jätte kostigt I know, men man får fan vara bitter och omogen ibland
med ! Tycker iaf jag.. Men efter någon halvtimme/timme blev jag på väldigt party
humör och hade jätte sköj ! Vaknade imorse med blöta underkläder i ett hus som
saknade fönster (han håller på att renovera), sprang till huset för att dricka vatten
då jag höll på att dö av vätskebrist sen hittade vi Robert ligga ute på bryggan, satt
och snackade med honom och Jeff tills dom andra vaknade och satan va rolig Robert
är, skrattade fan åt allt han sa ! Jo juste de där med blöta underkläder.. Jag, tjejerna
och Jeff blev jätte sugna på att simma vid 2 tiden på natten och varför jag sov i dom
blöta plaggen kan man ju undra, tänkte väl helt enkelt inte på det ! Hahah

Sens jag kom hem har jag nästan enbart legat nere hos mig, va så
trött på att ha folk omkring mig efter helgen och då är det så underbart
att komma hem och vara endast med sig själv !



Jag och min ängel Martina igår ! <3

Nu ska jag kolla film, dricka grönt te & unna mig
lite vindruvor ! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0