Bästa kicken i världen

Det är nästan pinsamt va otränad jag är just nu, pulsen ligger rätt bra till dock
men styrkan i kroppen är inte på sin topp vilket jag annars inte brukar har mycket
problem med speciellt inte när jag är född som superwoman (okej kanske en lätt
överdrift hehe ;) så detta måste självklart ändras på, men tiden är svår att hitta,
fattar inte hur folk som har heltids jobb klarar av att både träna och hinna bli bruna ?!
Fast dom kanske inte heller ligger ett par timmar (minst) på kvällarna och kollar på
serier.. Men det är ju fan det som gör att man orkar kämpa hårt hela dagen för man
vet att man kan lägga sig och njuta en stund av det man tycker om ! Det kan jag inte
ta bort ! Och dom kanske inte heller spenderar så mycket tid åt nöjen.. Men fan jag
är en livsnjutare, klarar inte av att kämpa hårt hela veckorna om jag inte kan få ha
lite roligt i mellan åt, annars bryter jag ihop och det är ju bäst att passa på nu när
man har den lilla värdefulla tid man har !! Hej jag försvarar mig själv även fast ingen
sagt något, haha..

Tränings kicken är så otroligt powerful, helt klart en av dom bästa kickarna
i världen, om inte den bästa ?




En svettig och glad Tira efter ett toppen gympa pass på friskis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0