Inget gör ondare än att förlora någon man älskar, att kämpa sig vidare är det starkaste man någonsin kommer göra i sitt liv.

Jag saknar dig så det värker i hela kroppen, jag har alltid trott att jag skulle
kunna skydda dig från allt.. Men jag hade fel .. Du fattas mig min ängel, jag
hoppas du har det bra vart du än är och även fast jag försöker att inte tänka
på dig är det bara för att jag inte orkar inte för att jag inte älskade dig, för de
kommer jag alltid göra !

Det kanske låter konstigt men känner mig så ensam, du kom
alltid och strök ditt lilla huvud mot mitt när du kände min sorg
eller rädsla. Om det är någon som känner mina tårar är det
du. Ingen kommer någonsin förstå vårat starka band, men
det gör inget så länge vi gör det. Just nu saknar jag bara
din trygghet och värme, "bara en katt" kommer du aldrig
vara för mig.. Jag hoppas jag en dag kan tänkta på dig
utan att mitt hjärta brister och minnas alla fina minnen
med dig..




För alltid i mitt hjärta och mina tankar


Kommentarer
Postat av: DT

alskade alskade tussan, hon kommer alltid finnas i vara hjartan .. underba vad hon och sara gor nu .. <3

2011-09-12 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0