Hej då mitt hjärta, ses om tre månader !

Idag har vi kramat våran fina Elmina hej då på Arlanda, tre månader utan
min posetiva fantastiska tjej.. Vet inte hur detta kommer gå, att vara iväg
från henne så länge har jag nog aldrig varit men har ju övat på de året på
Gotland, men att inte ens ha någon kontakt med henne på tre månader !!
Hon är den jag alltid vill ringa först när det händer något & hon är den enda
jag klarar av att må skit framför. Har som tur är mycket framför mig den
närmsta tiden, men kan bli att jag blir galen, seriöst asså !

Första bikinin sydde jag till min ängel !



Kommentarer
Postat av: DT

fiiiiinaste baby, saknar dig sa jag dooorr .. varldens finaste bikini!! iloveu

2011-09-12 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0