All or nothing

Har letat länge efter en snygg militär grön jacka men det har inte
varit det lättaste men idag hittade jag en som det dessutom va
50% på ! 300 kr smack på den du ! Utöver de har jag och mams
haft mysigt tillsammans då pappa spelar golftävling hela veckan,
gått omkring i stan (eller byn som jag kallar det hehe) sen har
vi gått en lång promenad runt Remsle. Det är så jäkla vacker
och mysigt här ! Ikväll såg vi på Äntligen hemma och jag blev
så klart jätte sugen på allt möjligt som att fixa i min trädgård
(när jag säger min menar jag den sjukt fina stora trädgården
jag ska äga i framtiden), bygga saker, måla om och pyssla !

På tal om det, vi måste slå våra vackra midsommarkransar från förra
året i år Tinan ! Eller va säger du min vackra florist ?!



Förra årets kransar, min till höger !


Min lilla blomma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0