Det jag hatar mest med döden är aldrig delen..

Idag kom jag på att lukta på Tussans kudde som hon alltid låg på, den
doftar precis som henne. Såg även biljäveln som tog hennes liv i går,
precis när vi va på väg till badet, han som körde vinkade och log.. Kände
hur ilskan spred sig i hela kroppen och blev illa mående. Vet inte alls vem
som körde, har ingen aning om det är samma person eller flera som kör
den där äckliga mjölkbilen fast jag önskar att jag visste.. Ville inte förstöra
våran dag så svalde allt och lät det va. Det är precis de jag gjort den senaste
veckan, både för att jag inte orkar gå runt och vara ledsen och för att folk
inte låter mig. Jag grät två dagar i sträck men nu har jag valt att inte tänka
på det, dock är det dubbelt så svårt när det väl kommer fram men tårarna
är jag van att kämpa emot, hade nästan glömt hur man gjorde och nu är
det svårare än någonsin. Just nu vill jag inte att någon ska prata om det,
det kommer säkert komma och bita mig i rumpan någon dag och kommer
va deprimerad i veckor men så får det i såna fall bli..




Även fast jag blockerar tårarna betyder inte det att insidan blöder, du finns alltid
med mig hjärtat, saknar så jävla mycket ..


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

Älskling att blockera dina tårar är det SÄMSTA du kan göra! Jag blir faktiskt arg när jag läser detta. Varför gör du så mot dig själv ..? Vill du gå & vara deprimerad i flera veeckor sen eller? Jag älskar dig & det är därför jag säger som det är, även om ingen annan runt dig vågar säga det! Att inte prata om döden, det är som att det inte har hänt. När Sara dog grät jag oavbrutet i 1 vecka, sen hade jag inga tårar kvar & det var skönt! Jag pratade om henne & började gråta, för det är så livet är. Livet går inte ut på att blockera sina känslor, man ska gråta när man behöver det. Jag vet att du har svårt att gråta inför folk och det är något jag är oerhört ledsen för. Det är något du behöver träna på, jag säger inte att det är lätt! Men att aldrig gråta, att sätta upp en fasad är inte lösingen. Du vill väl inte att folk ska se sig som en hård tuff tjej som inte vågar visa sig svag & ledsen ..? Du får gärna hata mig för att jag skriver det här .. men jag säger det bara för att JAG ÄLSKAR DIG!

2011-06-03 @ 22:09:03
URL: http://oneeting.blogg.se/
Postat av: Mimii

Jag vet älskling, vet att det inte är rätt hanterat men just nu får de vara så. Ibland skit jag i det och sörjer ( för mig själv ) men de är så jag gillar det, och de är inte för att jag är rädd att folk ska se mig svag utan jag tycker det är skönt att vara ensam då bara. Ibland känner jag för stöd och då vet jag att det finns och jag tar det. Tänk också på att folk inte förstår, skulle jag gå runt och gråta hemma till exempel skulle dom bara bli arga till slut, speciellt nu då du vet vad som händer..



Hata dig skulle jag aldrig göra, jag vet att du säger det just för att du älskar mig, de är en av alla 1000 anledningar varför jag älskar dig !

2011-06-04 @ 00:02:38
URL: http://hagsteedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0