En toppen helg

Heej gullungar ! Saknat mig ?! Jag har iaf saknat er ! Min helg har varit
helt fantastisk med Martina i deras sjukt fina lägenhet där vi hade en
riktig tjejkväll i Lördags med gott, vin, vänner, film, målade naglar &
massa massa prat ! Hängde vid deras pool i Grisslehamn, varit iväg
till Norrtälje på 50 års firande sen drog jag tbx till Martina & hennes
kille som kom hem under dagen. Idag va jag även iväg till Uppsala
och träffade gamla fina killkompisar från skolan ! Charlie som va min
bästa kompis när vi va små hade jag inte sett på år och dar ! Va sjukt
mysigt att ses och prata massa minnen och få lite uppdateringar om
deras nuvarande liv ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0