Glad midsommar

Äntligen hemma och klar med det jag behöver göra ikväll, som typ dammsuga
(mamma & pappas vänner ska sova i stugan imorgon kväll), välja ut resten av
kläderna till toppen jag köpte idag vilket inte va det lättaste, har egentligen inte
något riktigt bra till det men nu får det bli som det blir ! Packningen är i stort sätt
klar tror jag.. Imorgon drar jag tidigt iväg till Grisslehamn där det blir fint fint
midsommar firande hos Martina ! Är så jäkla taggad, detta skulle lätt kunna bli
den bästa midsommaren hittills !

Om jag inte hinner skriva något imorgon får ni ha en fantastisk
midsommar & jag hoppas ni spenderar det med några ni verkligen
tycker om !

LOVE T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0