Lyckad helg

Riktigt lyckad midsommar helg ! Har haft toppen väder, va nog bara ett mörkt moln
på hela helgen, de gillar vi stark ! På midsommarafton käkade vi och umgicks med
ny funna vänner sen drog vi ut och dansa på Marinan (man kan ju inte dricka alkohol
utan att dansa rumpan av sig) som va riktigt kul ! Dagen efter ville ingen dra (alla sov
över förutom typ två stycken) så vi låg vi poolen hela dagen medans Martina jobbade
den stackaren sen drog vi igång igen ! Jag är egentligen inte så mycket för att dricka
två dagar i rad men ibland så !

Lägger bara upp några bilder från helgen, finns mer på face om du
har den :)


M hade gjort jätte fina kransar till henne & Jimmy
jag däremot slängde ihop något bara efter tidsbrist
men är det midsommar så är det ! Haha inte så
lyckat..


Martina & Jimmy är så jävla söta ihop, finaste paret ever !!


Efter lite lekar och skoj va det dags för kubb ! Tjejerna mot
boysen, självklart vann vi tjejer, vi äger så enkelt är det  ;)


Typ 70 % av alla bilder är på M eller på M & J, men hon
är så himla fin så svårt att låta bli !!


Jag, Jeff & Oskar.. haha


Tre glada festisar



Ett natt dopp i poolen va ju bara ett måste, iaf för oss
som inte är badkrukor ;) (haha förslåt, men de ser ut
att jag har sillisar men de är bara vattnet !)


Jag & min tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0