Mycket

Nu ska jag nog virka lite, mamma tyckte inte att jag skulle börja på min
bikini det första jag gjorde men nu har jag gjort lite på nallen så tycker
jag kan få ge det ett försök iaf ! hihi

På tal om bikini är det nu ca en månad kvar till jag och Tina fina
drar för en veckas sol, bad, fest och en väl förtjänt semester ! Så
nu blir det hård träning och diet, ska ta mått när jag kommet hem
och se hur mycket man kan klara av att få bort på en månad ! Blir
mycket nu känner jag, haha hur ska jag hinna med allt, har för många
ställen att hälsa på på ! Härnösand, Gotland & Malmö är dom jag hade
tänkt men kanske får vänta med Gotland tills skolan börjar igen så
mer vänner finns på ön !?

Nej vi seses ! Hoppas de ligger ett efterlängtat brev hemma och väntar på mig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0