Ner till Västervik sen upp mot underbara Sollefteo

Är inte alls på humör för det men har massa att packa, brukar tycka att de
är kul att packa men inte just ikväll känner jag ! Imorgon ska nämligen jag,
Elmina & Arvid fara till Västervik för att hälsa på vänner, umgås och bara
njuta av ett par dygn bla av tältning ! Sen ska jag, mamma & pappa till
Sollefteo & stugan hela nästa vecka och vi åker direkt när vi kommit hem
från Småland, jippi ca 9 timmar kommer jag spendera i en bil på Söndag,
fast de är ju mysigt som tur är !

Varning för dålig uppdateringen, tar med datorn men lär bli dåligt
på blogg fronten skulle jag tro ! P U S S A S




Mina snyggingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0