Spännande projekt

Heej babes, idag fortsatte jag att dona här i stugan, pysslade
med lite annat som måste göras & va ute och sprang. Saknar
dock min väg ute på Hemse, där fick man va för sig själv men
ändå va det öppet och fint ! Mamma och pappa va och spelade
golf hela dagen, vilket dom ska göra imorgon med ! Själv har
jag ännu inte spelat nått i år men nästa vecka tänkte jag kicka
igång igen !




Imorgon om jag har tid tänkte jag prova på att sy en bikini, hittade äntligen

tyg till badkläder på grossisten och eftersom det är 1 meters minimum där
så kan jag sy flera stycken !


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

geeeeeee mig den smala kroppen!<3

2011-06-03 @ 22:02:52
URL: http://oneeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0