Ta mig långt låångt bort !

Åh faan va jag skulle vilja åka utomlands nu ! Visst är sommaren underbar
men det är verkligen två helt olika saker och man njuter liksom inte av värmen
och solen här på samma sätt, är för rastlös för att ligga och steka här i Sverige
men åker man utomland vill man ha varenda lite solstråle på sig ! Är så jäkla
sugen just nu, har jag inte varit på ett tag men blir det varje år förr eller senare.
Har blivit medbjuden på att följa med till Thailand i vinter 3-4 veckor där man
skulle leva som en gud och Thailand är en av mina absoluta favorit länder !
Men de är ju en bit dit så mycket kan hända på den tiden, men faan va jag
inte skulle banga om allt stod öppet för det !!!

Snacka om att man skulle bli brun då ( jag måste ha någon sjukdom
eller nått, måste vara brun hela tiden ! Just nu är jag dock jätte blek,
iaf enligt mig men folk tror jag har utländska föräldrar så antar att det
inte är så farligt som jag tror haha ) men de lär ju försvinna på två
dagar när man kommer hem igen... Fast sverige på vintern är underbart
så ska inte klaga !!

Va ju först så att jag och Tina skulle dra bort en vecka i sommar men eftersom
hon va tvungen att boka Thailands resan nu blir det inte av, så egentligen skulle
jag ändå ha spenderat dom pengarna ändå på den resan.. haha ;)



Drar gärna med älsklingen till Rhodos när hon kommer hem med, bara hon
och jag den här gången ! Mmmmm va underbart !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0