Ta mig tbx igen, nu !

Heeej snyggingar !! Nu sitter jag i bilen på väg hem från Härnösand, har
märkt att jag blir fruktansvärt kär i ställen lätt, vill bara tbx dit nu igen !
Så mysig stan, underbara människor och en av mina bästa vänner bor
ju där ! Ja okej har aldrig varit med om ett ställe med mer drama men
de är väl en del av charmen hehe !

Ska ganska snart upp igen, har dock lite saker inbokat framöver
men tbx ska jag inom 2 månader ! Och då tänker jag stanna längre
(om jag nu får det för Sara och gänget ) hihi..

Pappa som är väldens bästa köpte en datasladd till bilen så nu kan jag
kolla på vänner på resan ner !



Haha alltid lika roligt att se folks miner när jag får mina skratt attacker,
ja jag vet om de är mig eller alla andra det är fel på egentligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0