Ta ingen skit

En sak jag blir riktigt irriterad på är att när en kille är otrogen mot en
tjej är det tjejen som han är otrogen med som tjejen till killen blir
förbannad på, ja det är lätte på något sätt eller hur men rätta mig
om jag har fel men är det inte killen som då är svinet ?? Ja visst är
det i vissa fall så att det är tjejen som är en stor bitch med men hur
många tjejer vill egentligen vara med en kille som har tjej ? Tror
knappas det är många, antingen har dom inte ens en aning om att
dom har en tjej eller så kanske det är större känslor inblandade.
Killar som vill ha mer än dom egentligen ska få har inte svårt för
att prata så att han ser så oskyldig ut som möjligt, till båda hållen..
Tjejer borde inte hoppa på varandra, det är killarna som ska lära
sig en läxa så dom inte lär sig att "jaha såhär kunde man göra" !
Jag förstår att det är jävligt svårt att lämna någon man älskar men
ingen är värd att låta någon behandla en så, ja alla gör dumma
saker & stora jävla misstag men jag själv skulle känna att om jag
inte är den enda är det inget för mig, jag skulle nog aldrig få till
baka tilliten till den personen och så tänker inte jag leva mitt liv,
gå runt och vara rädd att nått ska hände igen varje gång han går
utanför dörren, fan heller.

Det jag vill är att tjejer/kvinnor ska stå upp för sig själva, finns
inget värre (förutom djurplågeri då) än att män ses som "större",
har mer makt och större värde !! Som fan heller säger jag !! Har
varit med om att flera vänner har varit med idioter, dock spelar
det ingen roll hur mycket man än säger eller försöker hjälpa, man
måste inse det själv.. Men jag hoppas verkligen fler (både killar
och tjejer, är ju faktiskt inte bara tjejer) skulle kunna se hur jävla
bra dom är, fatta va dom själva är värda och stå upp för sig själva !

Skulle kunna prata & skriva i timmar om detta men det ska jag inte jag lovar,
hehe. Älska dig själv, livet är för kort att slänga iväg ..



Be strong girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0